kembali

salam, wah! setelah sekian lama aku x post baru hari nih nak post.. last post bulan 5 dan sekarang bukan 8 sudah…

sebenarnya aku jaga cc hari nih sbb tuh sempat nk menulis kat blog nih.. bukan x nak tulis n save as draft, kalau wat gitu alamatnya basi laa post tuh.. hehe…

before nih aku x laa penganggur sepanjang masa.. ada juga kerja.. kejap2 jd penganggung jugak! sekrang nih pon jaga cc kat kampung je.. apa tuh “medan info desa”.. untuk budak2 kampung yg x mampu nk memiliki komputer serta internet sendiri… aku jaga jumaat n sabtu ja dan bila org yg jaga cc nih ada kerja lain pada hari dia bkerja..kira back-up je la.. x kesah pon.. asalkan masa x terbuang dgn sia2.. dapat juga duet..

sebenarnya byk benda jadi selama aku x post apa2 kat blog nih.. b4 konvo hari tuh (5 ogos’10) aku kerja kat pasaraya borong sakan sdn. bhd. hehe glamour u!~ x dak lah… aku kerja biasa2 ja, carik pengalaman.. dan memang banyak pengalaman yang aku dapat masa kerja kat situ.. masam manis pahit tawaq .. suma aku rasa…!~ hmm… nt aku cerita apa yg suspen jadik masa aku kerja kat SAKAN… bunyik mcm x glamour kan sakan?? tp maju juga bisnes haji umar nih… org luaq mmg x tau apa2…

sekarang nih pon dah bulan puasa, memang bumi berputar semakin laju pada paksinya…. sekejap je masa berlalu…dan dalam perancangan tahun nih family tok ku ‘isyah nk p beraya gathering kat perlis pulak…hehe agak2 raya ke-2 kot.. harap2 aku bleh join jugak kalau x dapat kerja lagi.. =) raya pertama tuh abeskan masa raya dgn family sebelah ayah.. tok jam.. InsyaAllah…..

2 thoughts on “kembali

Leave a Reply

