cakap telefon..

dari 21 mac balik sini (penang), dah 2 kali tepon nk ckp dgn wawa pemalas x dapat…ni tadi baru boleh… hehe

dulu2 kalau ckp talipon dengan budak2 ni, kita yg bercakap.. depa duk ‘bang’ dengaq ja apa yg kita cakap.. suara sikit pon x bunyik.. skang ni boleh laa dengaq suara jugak..mklum laa dah nak pndai cakap.. bulan 9 nanti masuk 4 tahun…

td mula2 cakap dgn mak aku… tgh makan roti cicah apa tah kat rumah tok aku.. lps tuh mk letak laa kat telinga  wawa pemalas talipon tu… aku cakap

“helo..wawa”….

” kenape!!”..jawabnya….

hm hm hm..k.l, k.l (pengaruh televisyen yang teramat nyata, jelas dan terang) …aku tanya lagi..

“mkn ka? mkn roti ka?”

‘”ish… ayam lah.. ayam!”

ooo..mgkin ada ayam kot dalam kuah yg di cicah tuh.. oooo

“Qistina ada x? Qistina buat apa?..” (qistina, kezen kami yg maseh baby lagi)

“Qitina kat situ laaaaa!”..

hahaha… tabiat dah… sapa pangai mcm wawa pemalas ni?? stail cakap tepon dengan tangan2 di angkatnye.. kalau org tanya kat mana..nu..”kat hujung sana nu…” …. dgn tangan2 skali dia hawwingg tunjuk2.. mana org dalam tepon tuh nk nmpak…ha.. tuh tabiat..!

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s