ada pencuri plak

aku kalau stail mandi suka tinggal barang2 mandi aku kat toilet je.. sbb nye nt mlm2 or lepas makan senang kalau nak gosok gigi ka apa ka… tapi aku mandi pagi tadi rasa bakul brg mandi aku mcm kurang benda.. lalala~~~ x perasan pon rupanya conditioner yg hilang, lepas mandi dah baru perasan..

sapa amik tah.. banyak lagi sbb aku beli yang tiub besar punya… tp tah laa, aku marah tuh marah gak tp x laa over.. terasa la sbb benda hilang kan..  rase mcm ” sapa suruh tinggal kat toilet barang mandi”… salah sendiri.. tp slama 3 taun lepas (hampir laa 3 taun) aku letak barang kat toilet x hilang plak.. x pa laa, bukan rezeki aku kot… maybe kakau aku guna conditioner tu,  rambut aku jadik teruk so Allah bg hilang.. emm…. tapi masih berharap kot2 budak2 kiub aku nih tersalah ambil n dorg pulangkan nt.. tp x kan kot, dorg pon letak brg kat toilet gak slama nih, brg aku x hilang pon… knpa hari nih baru nak hilang..

petang  jumaat time m.cik cleaner dah balik, aku mandi dan guna lagi conditioner tuh.. kiranya bukan mak cik cleaner yang ambil.. sapa laa nih… mintak Allah bg petunjuk laa kat sapa yang ambil.. iskh3… amin…

Leave a Reply

