tekun M06; view from F3-20

Assalamualaikum… “hai kawan-kawan”……. hehehe jgn marah sesapa yang berkenaan.. haa.. nih aku nk tunjuk kat hampa apa yang kita boleh tgk sepanjang kita menetap di wing B nih selama 1 taun akan datang… aku kan masuk tekun awai sbb l.i.. awai sgt2 lah.. aku duk sorang2 ja kat bilik n wing nih.. takut juga tp x mau pikiaq bukan2.. hehe.. student blk sini semula pada 3hb july nanti.. stat sem iv n kelas 6 july…

siang

siang

malam

malam

haaa.. ini lah.. boleh nmpak stadium… malam2 terangg ooo.. tah depa wat apa.. bukan ada even pon… nmpk gate usm tgh renovate, nmpk umah pk guard (gambar ketika siang)… nmpk electric generator tuh.. sama laa view nih dgn kiub F3-21 — F3-24 …

tetapiiiii…. tgk pic bawah nih

view tangga dari blk jeep n terebianse!

view dari tangga yang nak ke blk jeep n terebianse! kiub F3-21 — F3-24

setelah habes tangga td.. ini view nyaa

setelah habes tangga td.. ini view nyaa

haaaaaaaa… hampa2.. blok yg nmpk dlm pic atas tuh blok laki.. bersiap sedia kena skodeng.. hehe.. tp naseb baik x ngadap blok laki betul2, juz time nak ke blk jeee… hehe jgn riso.. yang aku riso.. budak2 laki tuh yg kena skodeng!! hehehehehehe bekerja kuat lah rakan2 kuuu

14 thoughts on “tekun M06; view from F3-20

  1. ye ye ngadap stadium..
    leh usha org maen bola
    oh leh usha blok boiz gak la ye
    tere!!!!!!!!!!tgu apo g
    jom kita pi cari mikroskop
    eh silap teleskop…
    hahaha..cari teropong dh la ye tere
    kat mane ye nk beli teropong?
    hmmmmmm
    thx indah atas repot mu
    suker…..

  2. wah!!jalan ke bilik ak pon ada yerk..hehe
    best2..tak sabor nak balik nih jumpe hampa..
    gayung!!!kat tmpat LI ko xde ke mende2 tuh..curi laaa..har2
    sape la yg akan jadi mangsa peng’usha’an kite nnt ye
    hahaha..nasib laa..

  3. okeh tere…aku cari teropong..mu cari mikropon
    senang sikit nk panggil..
    ayat contoh
    “ai abang baju ijau..sorg je ke”
    wahahahaha
    kt tempt LI aku beso2 brgnyer..nk buh beg tak muat la pulak

  4. a ah la kan…….
    dh takleh usha org pi mayang jumaat…
    tak beh ah mcm ni…
    tp kan dekat dgn tempat parking keta kn kn
    kita usha org yg nek keta je ah

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s