motor yg berJASA

kuda ku lari gagah berani.. geng geng geng2! owh kuda kuuu.. ayuuhh lariiii...

kuda ku lari gagah berani.. geng geng geng2! owh kuda kuuu.. ayuuhh lariiii...

pagi2 aku akan naik moto ini ke desa kawan2 aku..untuk p keja.. aku p keja skali dgn depa bertiga.. muat laa satria merah yg kecik tuh untuk 4 org… he3

***

dlm raga tuh laa barag yg wajib aku bawa..moto nih mmg berjasa laa.. kalo x aku mkn biskut merry cicah air nescafe ja mlm2.. ada moto nih laa mkn kat luaq.. besh skit..

***

nih moto kawan aku yg berbesar hati meminjam kan motonya kpd kuu.. sbb aku ppuan.. he3.. x lah, nih sbb kwn2 yg blk kmpung tinggai moto smpai 2 kat dia.. suh jaga sepeninggalan mereka pulang ke kampung..

***

oleh itu.. dia bg aku 1, sbb kesiann.. sng aku nk ke mana2.. hehe.. terima kaseh laa byk3 sgt.. jasamu di kenang juaa..

***

tapi ada alkisah juga moto nih.. mmg berjasa sungguh… di sbb kn ada moto nih aku p tesco satu mlm nih.. sbb ruma8 ku nk beli apa tah.. adoiii… punya nk elak dari senereh dgn keta org.. aleh2 buku lali aku terseret kat divider!

***

aduh! aku ghasa dah sakit.. tp x pasan lak luka..masuk2 tesco baru pasan.. tp selamat ja.. x pa aku luka.. buh myk angin gamat ja boleh lega…. kalo kereta org tuh yang luka, mcm mana plak????? duit aku yang lukaaaa! naseb laaa..

***

tp x kesah laa.. kental beb! kalo x smpai bila org pndang aku lembik ja.. he3

13 thoughts on “motor yg berJASA

  1. mintak pinjam sampe grad la…
    leh aku tumpang..
    kita vrum2 town
    terebianse..ang duk dalam raga je ah..ang kecit..
    hehehehe..jgn marah

  2. gayung
    nnt2 lah ku pikir kan..huhu
    ss??dah x minat lagi since ko kata dy da de awek..hehehe
    mark??tak minat langsung..kui3
    (rase2 nye ko tak mintak pon ak komen dak dua ekor ni kan..saja je aku..haha)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s